IMG_0026.JPG

GRAFIK ZAJĘĆ

SPRAWDŹ AKTUALNY GRAFIK 

ZAPISZ SIĘ NA ZAJĘCIA

NASZE ZAJĘCIA

TRENING MEDYCZNY | INTENSYWNOŚĆ: ★


Siedzący tryb pracy, niewielka aktywność, ograniczenia wynikające z różnego rodzaju chorób – to tylko niektóre ze wskazań do uczestnictwa w treningu medycznym!
Zajęcia sprzyjają powrotowi do optymalnej formy po kontuzji i urazie, ale są także doskonałym sposobem na zwiększenie poziomu aktywności w życiu codziennym.
Trening medyczny niesie szereg korzyści dla uczestników.
Wśród najważniejszych możemy wskazać: - wzrost wydolności organizmu; - wzmocnienie mięśni całego ciała; - zaangażowanie do pracy mięśni głębokich (mięsień wielodzielny i mięśnie głębokie dna miednicy); - poprawę stabilizacji i koordynacji ruchowej; - odciążenie kręgosłupa; - poprawę postawy ciała; - naukę prawidłowych wzorców ruchowych; - redukcję ograniczeń wynikających z przebytych urazów, kontuzji; - wzrost gibkości i polepszenie zakresu ruchów; - wysmuklenie, ujędrnienie sylwetki, a przede wszystkim lepsze samopoczucie!




PUMP | INTENSYWNOŚĆ: ★★


Trening PUMP to zajęcia grupowe ze sztangami oraz innymi obciążeniami i akcesoriami. Odbywa się on przy muzyce, która nadaje tempo poszczególnym ćwiczeniom. Nie ma tutaj skomplikowanej choreografii, a całe zajęcia opierają się na kolejnym wzmacnianiu poszczególnych partii ciała – nóg, pośladków, ramion, barków, brzucha, klatki piersiowej i grzbietu. Zwykle każdą partię ćwiczy się przez długość jednego utworu, czyli od 3 do 5 minut z różną intensywnością, dopasowując tempo ćwiczeń do rytmu muzyki. PUMPY to zajęcia wzmacniające włókna mięśniowe, które ponadto sprzyjają utracie tkanki tłuszczowej, poprawiają wydolność organizmu oraz koordynację ruchową. To doskonałe urozmaicenie standardowych treningów siłowych, które dobroczynnie wpływa na ciało – wzmacnia je, wysmukla, ujędrnia, a także przynosi korzyści dla zdrowia – m.in. usprawnia pracę układu krwionośnego czy poprawia kondycję.




ZUMBA | INTENSYWNOŚĆ: ★★


ZUMBA to ekscytujący, dynamiczny i angażujący program fitness. Stanowi połączenie tańca (m.in. salsy, samby, merengue, reggaeton czy flamenco) i aerobiku przy brzmieniach latynoamerykańskich. Niekiedy choreografia wzbogacana jest o dodatkowe ćwiczenia, zaczerpnięte np. ze sztuk walki, tańca brzucha czy treningu siłowego. Wszystko to sprzyja poprawie humoru, produkcji endorfin i utracie zbędnych kilogramów! ZUMBA jest innowacyjnym systemem fitness, który ma na celu spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni, ale też jest świetną formą zabawy i aktywnego spędzania wolnego czasu. Udział w zajęciach napawa optymizmem, korzystnie wpływa na samopoczucie, a uśmiech towarzyszy uczestnikom jeszcze na długi czas po zakończeniu zajęć. Dzieje się tak za sprawą prostych kroków tanecznych, motywującej i porywającej do zabawy muzyki oraz kombinacji ruchów, które angażują całe ciało. Program ZUMBY wyróżnia spalanie kalorii poprzez zabawę, prosta choreografia i fakt, że każdy może w niej uczestniczyć i czuć się wspaniale – bez względu na wiek, płeć, doświadczenie w tańcu czy fitnessie!




TABATA TRX | INTENSYWNOŚĆ: ★★


Trening TABATA TRX to ćwiczenia z masą własnego ciała, do których wykorzystuje się specjalne pasy regulowane z uchwytami. Uczestnicy zajęć pracują nad każdą partią ciała, wzmacniając mięśnie, poprawiając kondycję i zwiększając wydolność organizmu. Ćwiczenia przebiegają w formie TABATY. Jest to wysiłek trwający 20 sekund, ponawiany 8-krotnie, z jedynie 10 sekundowym czasem odpoczynku pomiędzy powtórzeniami. Wysoka intensywność i zróżnicowane ćwiczenia sprawiają, że trening jest bardzo owocny i odpowiedni dla osób o różnym poziomie zaawansowania. TABATA TRX zalety:
•przyspieszony metabolizm;
•intensywne spalanie tkanki tłuszczowej;
•poprawa wydolności i wytrzymałości organizmu;
•lepsza stabilizacja i koordynacja;
•zastrzyk energii i zadowolenie z siebie.




BRAZYLIJSKIE POŚLADKI | INTENSYWNOŚĆ: ★★


Jest to trening o średniej intensywności, pozbawiony elementów cardio. Przeprowadzany z wykorzystaniem gum, sztang i innych obciążeń. W trakcie ćwiczeń pracujemy przede wszystkim nad ujędrnieniem i uwypukleniem pośladków, a także wysmukleniem i wzmocnieniem nóg.




ABS ATTACK | INTENSYWNOŚĆ: ★★


To intensywny trening, wykorzystujący różne akcesoria i sprzęty fitness m.in. piłki, stepy czy hantle. Jak sama nazwa wskazuje, skupia się na aktywacji mięśni brzucha, ale jest też świetnym programem spalającym tkankę tłuszczową. Odpowiedni dla osób początkujących i zaawansowanych - dla kobiet i mężczyzn. Pamiętajcie - silny brzuch, to także zdrowy kręgosłup i dobra postawa ciała!




INTERWAŁ + BRZUCH | INTENSYWNOŚĆ: ★★


„Interwał + brzuch” to trening opierający się na ćwiczeniach wzmacniających brzuch, uda i pośladki. Partie te uznawane są za kłopotliwe – to tam najczęściej pojawiają się fałdki tłuszczu, cellulitis i rozstępy. Odpowiednie ćwiczenia mogą pomóc się ich pozbyć. Taki właśnie cel ma trening, na który serdecznie Cię zapraszamy! Zajęcia mają średnią intensywność, a podczas nich ćwiczy kolejno poszczególne partie i wzmacnia mięśnie. W interwałach czasowych łączymy cardio, mające na celu utratę tkanki tłuszczowej oraz trening siłowy, który buduje mięśnie, ujędrnia ciało i dodaje sił witalnych, ze szczególnym naciskiem na brzuch i mięśnie głębokie.
Jakie są efekty uczestnictwa w zajęciach Interwał + brzuch? - Wymodelowanie sylwetki; - Poprawa kondycji; - Silny brzuch z ładnie rysującymi się mięśniami; - Wzmocnienie dolnych partii ciała; - Redukcja cellulitu; - Utrata tkanki tłuszczowej z newralgicznych miejsc; - Lepsza stabilizacja ciała (dzięki silnym mięśniom core); - Poprawa koordynacji ruchowej; - Smukłe uda i jędrne pośladki; - Poprawa samopoczucia, zadowolenie ze swojego ciała i osiągniętych rezultatów!




TRENING OBWODOWY | INTENSYWNOŚĆ: ★★★


Rozwój wytrzymałości mięśniowej, poprawa kondycji i pozbycie się tkanki tłuszczowej – to największe zalety uczestnictwa w treningu obwodowym. Ten rodzaj aktywności stosowany jest na początku cyklu przygotowawczego wielu sportowców, ponieważ doskonale adaptuje organizm do budowy siły mięśniowej. Może również stanowić uzupełnienie treningów siłowych i cardio jako dodatkowy bodziec stymulujący organizm w dążeniu do osiągnięcia celu. Efekty uczestnictwa w zajęciach to między innymi: - przyspieszony metabolizm i spalanie zasobów energii jeszcze po zakończeniu treningu; - zwiększenie wydolności organizmu; - budowanie beztłuszczowej tkanki mięśniowej; - obniżenie poziomów złego cholesterolu i trójglicerydów; - zadowolenie z siebie i ogromna satysfakcja po zakończonym treningu obwodowym!




TABATA | INTENSYWNOŚĆ: ★★★


Tabata to inaczej interwałowy trening metaboliczny, w trakcie którego wykonuje się ćwiczenia o dużej intensywności z obciążeniem własnego ciała, choć niekiedy dla lepszych efektów także z dodatkowym ciężarem. Jego celem jest zwiększenie wytrzymałości organizmu. W czasie zajęć pracuje się nad zwiększeniem wydolności anaerobowej (beztlenowej) oraz aerobowej (tlenowej). Tabata to wysiłek trwający 20 sekund, ponawiany 8-krotnie, z jedynie 10 sekundowym czasem odpoczynku pomiędzy powtórzeniami. Celem jest, aby trening Tabaty opierał się na części wysiłku niezwykle mocnego i angażującego oraz chwili niedostatecznego czasu na odpoczynek. W konsekwencji, każde kolejne powtórzenie interwału wysiłkowego kumuluje w sobie zmęczenie po poprzednich ćwiczeniach.

Taki maksymalny wysiłek ma wiele zalet: - przyspieszony metabolizm; - spalanie tkanki tłuszczowej nawet do 24 godzin po zakończeniu treningu; - poprawa wydolności i wytrzymałości organizmu; - pokonywanie swoich barier bólu i zmęczenia; - satysfakcja i zadowolenie z siebie po zakończonym treningu.




STRONG NATION | INTENSYWNOŚĆ: ★★★


STRONG by ZUMBA to wyjątkowe zajęcia, stanowiące kompletny i energetyczny trening. Łączą w sobie cardio oraz elementy treningu siłowego z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała, a to wszystko w rytm muzyki. Ta doskonale współgra z ćwiczeniami wykonywanymi przez uczestników zajęć, tworząc ciekawą i angażującą wszystkie partie mięśni choreografię funkcjonalną. W związku z tym, że sekwencje ruchów synchronizuje się z muzykę, świetnie wpływa to na poprawę koordynacji i stabilizacji. Muzyka doskonale dodaje energii i napędza, dlatego ćwiczysz intensywniej, wzmacniasz swoje mięśnie, spalasz kalorie (nawet do 800 kcal w trakcie godziny ćwiczeń!), a efektem jest wyrzeźbiona i smukła sylwetka. W trakcie ćwiczeń STRONG by ZUMBA wzrasta tętno oraz zapotrzebowanie na tlen, a brak dostatecznego czasu na odpoczynek sprawia, że organizm intensywnie spala kalorie, jeszcze na długo po zakończeniu treningu. Uczestnicząc w zajęciach zgubisz więc nadmiar tkanki tłuszczowej, ujędrnisz swoje ciało i zwiększysz siłę mięśni. Atutami tej formy aktywności są również poprawa zwinności, gibkości oraz mobilności. Wbrew pozorom, efektywność treningu STRONG by ZUMBA jest ogromna, dlatego zajęcia te polecane są osobom pragnącym schudnąć, poprawić swoją koordynację ruchową i popracować nad wytrzymałością organizmu. To ćwiczenia dla ciała i dla duszy – energia uwalniana w trakcie ćwiczeń w rytm muzyki poprawi Ci humor i da ogromną satysfakcję po zajęciach. Ostrzegamy – STRONG by ZUMBA uzależnia!




CROSS WORKOUT | INTENSYWNOŚĆ: ★★★+


CROSS Workout to uniwersalny program treningowy, który opiera się na ćwiczeniach angażujących wszystkie partie ciała z odpowiednio dopasowanym ciężarem. Stanowi połączenie cardio oraz treningu siłowego, dlatego doskonale wpływa na samopoczucie i sylwetkę. Jako największe zalety CROSS Workout możemy wskazać: - intensywne spalanie tkanki tłuszczowej i podkręcenie metabolizmu; - modelowanie sylwetki; - poprawa wydolności organizmu oraz kondycji; - dobroczynny wpływ na układ oddechowo-krążeniowy; - utrzymanie sprawności stawów i mięśni; - utrzymanie stałego poziomu insuliny we krwi; - redukcja stresu i wydzielanie endorfin, czyli hormonów szczęścia; - ogromna satysfakcja i zadowolenie z siebie po intensywnym treningu!





resize_IMG_0713.JPG

SALA FITNESS

9B7A1436.jpeg

SALA FUNKCJONALNA