© 2019 Fitness & Squash Complex Głogów

CROSS WORKOUT GŁOGÓW

CROSS Workout to uniwersalny program treningowy, który opiera się na ćwiczeniach angażujących wszystkie partie ciała z odpowiednio dopasowanym ciężarem. Stanowi połączenie cardio oraz treningu siłowego, dlatego doskonale wpływ na samopoczucie i sylwetkę. Jako największe zalety CROSS Workout możemy wskazać:

  • intensywne spalanie tkanki tłuszczowej i podkręcenie metabolizmu;

  • modelowanie sylwetki;

  • poprawa wydolności organizmu oraz kondycji;

  • dobroczynny wpływ na układ oddechowo-krążeniowy;

  • utrzymanie sprawności stawów i mięśni;

  • utrzymanie stałego poziomu insuliny we krwi;

  • redukcja stresu i wydzielanie endorfin, czyli hormonów szczęścia;

  • ogromna satysfakcja i zadowolenie z siebie po intensywnym treningu!

Jak wyglądają zajęcia CROSS Workout prowadzone przez trenera CROSSFIT w Fitness&Squash Complex?

CROSS Workout to zajęcia prowadzone przez doświadczonego trenera, który ma na swoim koncie ukończony kurs Trener Crossfit LVL 1. Wyróżnia je duża intensywność, pozwalająca w ciągu godziny spalić od 400 do nawet 900 kalorii. 

 

Ćwiczenia właściwe poprzedza rozgrzewka, która ma na celu przygotować mięśnie do działania. Następnie przechodzimy do pierwszej części treningu, którą jest wzmacnianie. Wykonywane są tutaj ćwiczenia siłowe z obciążeniem własnego ciała (gimnastyka) lub oporem zewnętrznym. Trener poprawia technikę, koryguje postawę, dobiera obciążenia i tym samym dba o bezpieczeństwo uczestników. Druga część treningu to WOD, czyli dynamiczny, łączący ćwiczenia gimnastyczne, siłowe i metaboliczne program cardio. 

 

Każdorazowo trener rozpisuje na tablicy program, wedle którego realizowane będą zajęcia. Wśród ćwiczeń mogą pojawić się np. przysiady ze sztangą, wskoki na skrzynię, burpee, skakanie na skakance, podciąganie na drążku czy wyciskanie na klatkę. Czasem zajęcia CROSS Workout przenoszą się w plener i serie ćwiczeń siłowych oddziela bieg na świeżym powietrzu. Zwieńczeniem zajęć jest rozciąganie mięśni, które niektórzy uczestnicy wzbogacają o rolowanie.

Dla kogo polecane są zajęcia CROSS Workout?

CROSS Workout to ćwiczenia odpowiednie dla osób w różnym stopniu zaawansowania w treningach. Świetnie odnajdą się tu ci, którzy pragną urozmaicić swoje treningi, jak i te osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z treningiem siłowym. Trener skrupulatnie tłumaczy wykonywane ćwiczenia, a razie wątpliwości – podpowiada, koryguje i wskazuje właściwą technikę.

 

Zajęcia CROSS Workout prowadzone przez trenera CROSSFIT  idealnie wpiszą się w oczekiwania osób, które chcą poprawić swoją kondycję, pozbyć się nadprogramowych kilogramów, ujędrnić ciało i wzmocnić mięśnie. Przyjdź i przekonaj się osobiście, jak wiele korzyści niesie za sobą ten intensywny program treningowy!